2011. július 18., hétfő

Elveszve...

Sziasztok!

Nem nagyon hinném, hogy nézi valaki még ezt a blogot, de teljes mértékben meg tudom érteni. Az elmúlt hónapokban nem is néztem fel ide. Sok minden történt velem... és már nincs kedvem írni. Nem is írtam 1000 éve... Már csak azt kellene eldönteni, hogy mit akarok a jövőben? Folytatni? Nem tudom... lenne értelme? Elolvasná valaki? Talán... talán nem. Bevallom őszintén, mostanában nem is nagyon ülök gépnél (ok: hosszú), a blog pedig... eszembe sem jutott. Már nem köt le... mert msnre sem járok nagyon... ha fel is megyek, max fél órára 2-3 naponta. Ennek is oka van. De megmondom őszintén, már nem hiányzik, hogy éjt nappal lát msnezzek. Újabban Facebookon levelezek azokkal, akik fontosak számomra, és én is fontos vagyok nekik, találkozunk élőben... egy ember van, aki nem lakik a közelben, vele meg beszélek hetente egyszer. Így elvagyunk. Nekem jó, nekik jó -> mindenki boldog. Ha ne adj Isten úgy döntenék, hogy mégis blogolok tovább... ezt kétlem. Nem lesz időm. Most sem kellene itt lennem, ugyanis jövőre 11. osztályba fogok járni, ami beleszámít a továbbtanulásba, így fontosak lesznek a jegyeim. Másrészről pedig most is tanulnom kellene, mert augusztus végén biológia különbözetit fogok tenni, mert ez a feltétele a fakultációnak. Nyáron tanulás? Rosszabbat el sem tudok képzelni >< Illetve de... de ez most tök mindegy.
Szófosásom van. Jó írni egy kicsit, de ezek, amiket leírtam, egyáltalán nem kapcsolódnak a blogomhoz, így be is fejezem...
Ha van valakinek valami jó ötlete arra vonatkozóan, hogy mi legyen a blog sorsa... (igazából nem reménykedem, hogy valaki válaszol...) komiban jelezze :)

Hát... puszi (:

2 megjegyzés:

  1. Szia Nadett,tudod hogy én mindig melletted fogok állni,és akárhogy döntesz én ott leszek,vagyis itt,és olvasni foglak akár eddig. És amiket elmondtál,azok nagyon igazak,és akkor is megértenélek,ha teljesen abbahagynád,sajnos én is hamarosan befejezem... azért hiányozni fognak azok az idők,amikor teljesen twilight fanok voltunk és én imádtalak olvasni,mert kiváló író vagy,és most nem túlzok! Sok szerencsét,és ihletet a folytatáshoz
    pxy: R.S.

    VálaszTörlés
  2. Szia R.S. !
    Kicsit megkésve, de már megbeszéltük élőben: nagyon szépen köszönöm, hogy vagy / vagytok nekem, sokat jelent :) köszönök mindent :) éssss... továbbra is nagy Twilight-fanok vagyunk :PPPPPP <3

    VálaszTörlés